Sunday, July 26, 2009

Mission Incomplete.........

Vel, jeg vet ikke om dere har merket det. Men jeg merket ihvertfall i dag at det er 2 MÅNEDER siden sist jeg blogget, og jeg som nettop beklaget meg for at jeg blogget sjelden og skulle blogge mer.......Huff og huff. Min eneste logiske forklaring på dette er at jeg vært så opptatt at jeg har helt glemt vekk min plikt som blogger. Men, eg skal prøve mitt beste og forsøke å komme med noen oppdateringer. Siden sist jeg blogget så har jeg jobbet ganske mye, foruten ei uke i Lyngdal og ei uke i nord hos Odd inge, som var 2 fantastiske uker. Rart at når jeg endelig har sommerjobb så kommer den beste sommeren i rogaland på lenge..... Men som sagt, i sommer har jeg stort sett jobbet på Europris, for å prøve å spare litt penger. Og det blir det litt fremover. Så jeg får prøve å nyte sommeren så lenge den varer og kansje få reist litt mer når jeg har litt fri.......

Dessuten har min mobils batteri tatt kvelden og derfor har jeg måttet byttet mobil, men har fortsatt samme nummer. Hvis du vil at jeg skal ha ditt telefonnummer så kan du skrive en komentar her, sende meg ei melding og si hvem du er eller bli med i denne facebook-gruppen:

http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/group.php?gid=106545713461

Snakkes!

No comments:

Post a Comment