Tuesday, May 5, 2009

Entering the world of Blogs

Hei alle sammen


Nå har jeg endelig bestemt meg for å bli en blogger. Dette skjedde som et resultat av langt fravær fra Norge og mine norske venner, etter nå nesten 9 måneder på Island. Enkelte folk lurer på hvordan jeg har det og hva som skjer i livet mitt og dette er en fin plass å ytre mine opplevlser for folket.
Dessuten har jeg på fölelsen at jeg kommer til å reise mer i tiden som kommer og da er det kjekt at folk kan fölge med hva som skjer, og jeg slipper å fortelle det samme om igjen til hver enkelt person.

Håper dere kan ha glede av denne bloggen og det jeg skriver.



Halldór

4 comments:

  1. Digg! denne blir like bra som GIRUGAMESH og MAH BOI kombinert!

    ReplyDelete
  2. Fyrirgefðu Helga. Þetta er aðallega fyrir norðmenn. Var að pæla að skrifa á ensku, enn nei.

    ReplyDelete